Exclaimer: alle e-mailhandtekeningen als extra marketingkanaal.

Ontwerp e-mailhandtekeningen zonder designer, beheer alle e-mailhandtekeningen van je bedrijf en gebruik elke verzonden e-mail als een nieuw marketingkanaal dankzij Exclaimer.

Een krachtig moment.
Bij elke druk op Verzenden.

Met Exclaimer laat je elke verzonden e-mail luider spreken dankzij geoptimaliseerde en effectieve e-mailhandtekeningen voor elke collega, team of afdeling. 

Kies voor Easy e-mailhandtekeningenbeheer.

Met Exclaimers bekroonde functies blaas je jouw e-mailhandtekeningen nieuw leven in. Voeg bijvoorbeeld je aankomende webinar toe of nodig de ontvanger uit om te connecten op LinkedIn. 

Exclaimer3

En dat allemaal zonder designer.

  • Snel en makkelijk nieuwe e-mailhandtekeningen ontwerpen in de drag & drop-editor.
  • Of maak het jezelf gemakkelijk door te kiezen voor custom sjablonen, ontworpen door de designexperts van Exclaimer.
  • Voeg handige en effectieve functies toe, zoals een webinar-uitnodigingen.
  • Verander elk element van je handtekening, zonder HTML-skills.

Gemoedsrust door beheer op één plek.

  • Beheer van alle e-mailhandtekeningen op één plek, door jou of door je collega's.
  • Elke e-mailhandtekening in dezelfde huisstijl, ongeacht vanaf welk apparaat de e-mail is verzonden.
  • Automatisch gesynchroniseerd met de gegevens in je Microsoft-omgeving, dus altijd de juiste contactgegevens. 
Exclaimer4

Gedeelde macht om samen meer mogelijk te maken. 

  • Verleen naast de IT-afdeling bijvoorbeeld ook het marketingteam bewerkingsrechten en beheerderstoegang.
  • Collega's kunnen hun eigen gegevens zoals voornaamwoorden en werktijden aanpassen.
  • Of laat collega's zelfs het vooraf ingestelde handtekeningenontwerp wijzigen. Of niet. Wat jij wil.
  • Je ziet altijd een voorbeeld van je handtekening voordat je de e-mail verstuurd.

Boor een nieuw marketingkanaal aan.
Dat is Easy.

1. Stel regels in gebaseerd op de opgestelde e-mail. Denk aan het onderwerp, e-mailadres of domeinnaam. 

2. Stel verschillende handtekeningen in voor interne en externe e-mails, antwoorden en doorgestuurde berichten.

3. Groepeer handtekeningen in mappen, zodat alleen geautoriseerde gebruikers de relevante ontwerpen kunnen gebruiken. Zei iemand daar huisstijlbewaking?

4. Automatiseer updates van handtekeningen met content, zoals seizoensgebonden berichten of tijdelijke promoties. 

Marketing in je e-mailhandtekening.
Hoe dan? Nou, zo.

  • Voeg geavanceerde targeting toe om de juiste boodschap op het juiste moment te verzenden.
  • Geef je marketingcampagnes extra kracht met bewegende banners.
  • Show your socials en voeg de links naar je socialmediakanalen toe.
  • Extra effectief: plaats banners boven de hoofdtekst van de e-mail voor een grotere impact.
Exclaimer5
Exclaimer6

Vooruit. Nog een stap extra.
Krijg ook feedback.

  • Krijg feedback in realtime van klanten en werknemers met Exclaimers handige één-klik-enquêtes
  • En haal met elke verzonden e-mail praktisch bruikbare inzichten op.
  • Deel de opgehaalde feedback met workflows met collega's, management en directie.
  • Toon de hoge klanttevredenheidsscores in je e-mailhandtekeningen.

Wil je Exclaimer bij je digitale werkplek?

Dat snappen wij. Ook wij zijn fan. Vanaf onze Basic Modern Workplace abonnementen voeg je al deze machtige marketingtool toe aan de handtekeningen van elke verzonden e-mail vanuit jouw bedrijf.  

Voordelen van onze
digitale werkplek?
Vooruit. Een paar dan.

Expertise van een Microsoft Solution Partner. Dat zijn wij. 

Als Microsoft Solutions Partner beschikken wij over alle competenties om Microsoft 365 goed in te richten en te beheren. Het is een geruststellende gedachte dat je alles hebt ondergebracht bij een partner die verstand heeft van zaken.

Onbeperkt support.

De support die we bieden, gaat ver. Heel ver. Uurtje-factuurtje komt niet voor in ons DNA. Daarom krijg je onbeperkte support binnen onze dienstverlening. Dus geen verrassingen voor extra facturen. Hand erop.

Flexibiliteit. Voor jou en je collega's.

Een werkplek die, vanaf elke denkbare locatie, altijd hetzelfde werkt. Samenwerken en communiceren vanaf verschillende werkplekken is gemakkelijker dan ooit. Dat is pas flexibel. Dat is Easy.

Zorgeloos werken. Voor een vast bedrag.

Je betaalt een vast bedrag per gebruiker per maand, inclusief onbeperkte support. Ook bij personeelswisselingen passen we de accounts snel en eenvoudig aan. Regelen we.

Stefan

Kappert

Operationeel manager
Portretfoto Stefan Low Res 1X1

Enthousiast geworden? Leuk!

Neem contact op met onze Stefan. Hij denkt graag met je mee. Bel direct met 'm of plan je afspraak in.

BrinQer
Caretowork
GuideID
ASU
Westerduin
Riforce
Spoor6
Ariens
Felix Verfgroep
Business Open
Elha Cosmetics