Advies nodig? Bel 0570 760 670. Ben je al klant? Bel 088 010 63 10.
Advies: 0570 760 670. Klant: 088 010 63 10.

 

 

Koppel telefonie met
jouw CRM


CRM integratie

Kom nu in contact

De gegevens van je relatie direct op het scherm

Je wil een klant een helpende hand bieden wanneer dat nodig is. Integratie van Bellen in de Cloud met jouw CRM- of ERP-integratie maakt dat mogelijk. Door de koppeling tussen de telefonie en het CRM krijg je tijdens een telefoontje direct inzicht in de klantgegevens. Zo heb je alle informatie bij de hand om de beste hulp te bieden.

Eenvoudige koppeling

We koppelen automatisch met CRM- en ERP-software zoals Teamleader, PerfectView, Simplicate, SalesForce, AFAS, Outlook en vele anderen. Ook branchespecifieke applicaties zoals Fysiomanager voor praktijken fysiotherapie en Bullhorn voor recruitmentbureaus worden ondersteund.

 

De voordelen

  1. Betere klantvriendelijkheid
    De klantgegevens staan gelijk op het scherm. Je kan dus sneller inspelen op de behoefte van de klant.
  2. Meer efficiëntie
    Je werkt sneller en efficiënter. Je weet zeker dat je de juiste gegevens op het scherm hebt en hoeft niks meer in te voeren en op te zoeken.
  3. Automatisch bellen
    Eén klik op het nummer van je klant en het gesprek wordt automatisch opgezet zonder het nummer in te voeren.
  4. Integratie mobiel
    De CRM-integratie werkt ook als je gebeld wordt op je mobiele nummer en gebruikmaakt van de vast-mobiel integratie van Easy Office Online.

Kom in contact

Download nu
ons e-book

Download nu

ons e-book

Met een VoIP-integratie kan je je CRM verbinden met je zakelijke telefoonsysteem en gegevens uitwisselen tussen de twee platformen. Zo’n VoIP-CRM integratie biedt belangrijke informatie aan verkoop-, marketing- en support teams binnen je bedrijf.

Lees hier alle 5 voordelen: