Exclaimer: Zet een turbo op je email handtekeningen

Krijg het vermogen om email handtekeningen van je bedrijf te ontwerpen, te beheren en uit te rollen en boor een nieuw marketingkanaal aan met een wereldwijd toonaangevend email handtekeningen beheer.

Een krachtig moment. Bij elke druk op Verzenden

Exclaimer laat e-mails van bedrijven van elke omvang en met uiteenlopende behoeften luider spreken met geoptimaliseerde, effectieve e-mailhandtekeningen voor hun gehele organisatie.

Transformeer je e-mailhandtekeningenbeheer

Laat ons je email handtekeningen leven inblazen met onze bekroonde functies.

Exclaimer1
Exclaimer2

Centraal beheer. Gemoedsrust.

  • Werk slimmer met centraal beheerde email handtekeningen, allemaal op één locatie.
  • Garandeer consistente handtekeningen met je merk in elke e-mail vanaf eender welk apparaat.
  • Synchroniseer automatisch de contactgegevens met Azure Active Directory of Google Directory.
  • Krijg voorbeelden van handtekeningen met de contactgegevens van gebruikers te zien.

Geen designer nodig

  • Creëer splinternieuwe professionele email handtekeningen met onze drag & drop-editor.
  • Zet je merk in custom sjablonen, samengesteld door onze designexperts.
  • Update eender welk element van je handtekening en voer de wijzigingen ogenblikkelijk door – geen HTML-vaardigheden vereist.
  • Neem functionele elementen op, zoals één-klik-enquêtes, links naar meetings en juridische disclaimers.
Exclaimer3

Neem een vliegende start in automatisering en efficiëntie

1. Creëer regels voor handtekeningen in functie van de "betreft"-lijn, het e-mailadres of de domeinnaam.

2. Stel verschillende handtekeningen in voor interne en externe e-mails, antwoorden en doorgestuurde berichten.

3. Groepeer handtekeningen in mappen, zodat alleen geautoriseerde gebruikers de relevante sjablonen kunnen benutten.

4. Automatiseer updates van handtekeningen met content, zoals seizoensgebonden berichten of tijdelijke promoties.

Exclaimer4

Meer mogelijk maken en machtigen

  • Verleen bewerkingsrechten en beheerderstoegang aan anderen buiten IT, zoals aan je marketingteam.
  • Stel gegevens van werknemers, zoals voornaamwoorden en werktijden, open voor bewerking door werknemers.
  • Laat werknemers een voorbeeld van hun handtekening zien voordat ze een e-mail verzenden.
  • Laat werknemers de gebruikte handtekening sjablonen wijzigen.

Laat je marketing schitteren

  • Werk met geavanceerde targeting om de juiste boodschap te leveren op het juiste moment.
  • Verzend je marketingcampagnes op volle kracht met kantelende reclamebanners.
  • Geef je sociale aanwezigheid meer weerklank en verwerf nieuwe volgers via links naar je socialemediaprofielen.
  • Plaats berichten en banners boven de hoofdtekst van de e-mail voor een grotere impact.
Exclaimer5
Exclaimer6

Krijg snel feedback met één klik

  • Krijg feedback in realtime van klanten en werknemers met ingesloten één-klik-enquêtes.
  • Haal met elke verzonden e-mail praktisch bruikbare inzichten op.
  • Maak de opgehaalde feedback kenbaar met door jou gecreëerde workflows en grijp erop in.
  • Maak klanttevredenheidsscores kenbaar in je email handtekeningen.

Voordelen van onze
digitale werkplek?
Vooruit. Een paar dan.

Expertise van een Microsoft Solution Partner. Dat zijn wij. 

Als Microsoft Solutions Partner beschikken wij over alle competenties om Microsoft 365 goed in te richten en te beheren. Het is een geruststellende gedachte dat je alles hebt ondergebracht bij een partner die verstand heeft van zaken.

Onbeperkt support.

De support die we bieden, gaat ver. Heel ver. Uurtje-factuurtje komt niet voor in ons DNA. Daarom krijg je onbeperkte support binnen onze dienstverlening. Dus geen verrassingen voor extra facturen. Hand erop.

Flexibiliteit. Voor jou en je collega's.

Een werkplek die, vanaf elke denkbare locatie, altijd hetzelfde werkt. Samenwerken en communiceren vanaf verschillende werkplekken is gemakkelijker dan ooit. Dat is pas flexibel. Dat is Easy.

Zorgeloos werken. Voor een vast bedrag.

Je betaalt een vast bedrag per gebruiker per maand, inclusief onbeperkte support. De support die we bieden, gaat ver. Heel ver. Uurtje-factuurtje komt niet voor in ons DNA. Daarom krijg je onbeperkte support binnen onze dienstverlening. Dus geen verrassingen door extra facturen. Hand erop. En bij personeelswisselingen passen we de accounts snel en eenvoudig aan. Regelen we.

Enthousiast geworden? Leuk!

Neem contact op met onze Stefan. Hij denkt graag met je mee. Bel direct met 'm of plan je afspraak in.

BrinQer
Caretowork
GuideID
ASU
Westerduin
Riforce
Spoor6
Ariens
Felix Verfgroep
Business Open
Elha Cosmetics