Koppel telefonie met jouw CRM-software

Je werkt sneller en efficiënter. Je weet zeker dat je de juiste gegevens op het scherm hebt en hoeft niets meer in te voeren en op te zoeken. ICT die jouw leven gemakkelijker maakt.

CRM Integratie 1X1

Wat is een CRM-integratie?

Een CRM-integratie koppelt je klantrelatiebeheersysteem (CRM) aan je telefoniesysteem, waardoor klantinformatie direct beschikbaar is tijdens telefoongesprekken. Dit betekent dat je direct toegang hebt tot klantgegevens, gespreksgeschiedenis en notities zodra de telefoon gaat. CRM-integraties zorgen voor efficiëntere klantenservice, betere communicatie en een persoonlijkere benadering. Dit bespaart tijd, verhoogt de klanttevredenheid en zorgt ervoor dat je team optimaal kan presteren met de juiste informatie binnen handbereik.

"Goedemiddag, met wie spreek ik?"

Direct inzicht in klantgegevens

Dat weet jij al. Tijdens een telefoontje met je cliënt zie je direct de gegevens van de beller op je scherm. Zo heb je alle informatie bij de hand om je cliënten de beste hulp te bieden.

Met onze CRM-telefonie-integratie heb je altijd de klantinformatie bij de hand, zelfs vóórdat je de telefoon opneemt. Door je CRM-systeem te koppelen aan je telefonieomgeving, krijg je direct toegang tot klantgeschiedenis, notities en openstaande verzoeken. Dit bespaart tijd, verhoogt de efficiëntie en verbetert de klantervaring. Je medewerkers kunnen sneller en persoonlijker reageren, wat leidt tot tevreden klanten en kortere wachttijden.

Coligo QBOARD
Microsoft Teams

Efficiënte klantenservice met CRM-koppelingen

Onze CRM-integraties zorgen voor snelle, accurate interacties door gesprekken automatisch te koppelen aan klantprofielen. Hierdoor kun je oproepen efficiënt routeren naar de juiste medewerker, waardoor je klanten direct bij de juiste persoon terechtkomen. Dit vermindert frustratie en verhoogt de klanttevredenheid.

Fysiomanager én Easy Office Online Twee bouwstenen met hetzelfde DNA.

Zeg je Fysiomanager, dan zeg je Easy Office Online. We werken veel met elkaar samen en die samenwerking zorgt ervoor dat we mooie oplossingen kunnen genereren voor fysiotherapiepraktijken.

Zo heb je, met onze oplossingen, alles in één: je EPD, agenda, administratie en de historie van je cliënt. En als je cliënt belt, heb je met één muisklik alle gegevens bij de hand.

Dat is Easy.

Geautomatiseerde processen en betere efficiëntie

Verspil geen tijd meer met het handmatig bijwerken van klantgegevens. Door de telefonie-omgeving te koppelen aan je CRM-systeem worden alle oproepen automatisch geregistreerd en gekoppeld aan het juiste klantprofiel. Zo heb je alle informatie bij de hand voor persoonlijke en gerichte service.

Coligo Macbook Iphone

De voordelen van onze CRM-integratie

Kan ik mijn CRM-systeem koppelen aan jullie telefonie?

Ja, dat is mogelijk. Er zijn vele honderden CRM-systemen die aan onze VoIP-telefonie kunnen worden gekoppeld, zoals Teamleader, AFAS, Salesforce, PerfectView, SugarCRM etc. Ook met veel gespecialiseerde software zoals Fysiomanager, Elements en Realworks hebben wij een koppeling. Je ziet dus bij inkomende telefoon direct de klantkaart van de beller en andersom kun je via één druk op de knop een nummer uit het CRM-systeem bellen.

Klik hier voor meer informatie.

Eenvoudige koppeling met vele systemen

We koppelen automatisch met CRM- en ERP-software zoals Teamleader, PerfectView, Simplicate, SalesForce, AFAS, Outlook en vele andere systemen. Ook branchespecifieke applicaties zoals Fysiomanager voor fysiotherapie-praktijken en Bullhorn voor recruitmentbureaus worden ondersteund.

Sneller en efficiënter werken

Je werkt sneller en efficiënter. Je weet zeker dat je de juiste gegevens op het scherm hebt en hoeft niets meer in te voeren en op te zoeken. Eén klik op het nummer van je klant en het gesprek wordt automatisch opgezet.

Integratie CRM met mobiel

De CRM-integratie werkt ook als je gebeld wordt op je mobiele nummer en gebruikmaakt van de vast-mobiel integratie van Easy Office Online.

Telefonie en je EPD. En nog gekoppeld ook.

"Hey Marieke, ik zie dat je eerder vandaag voor een behandeling bent geweest bij mijn collega Erica. Kan ik je verder helpen?"
Tijdens een telefoontje met je cliënt zie je direct de gegevens van de beller op je scherm. Zo heb je alle informatie bij de hand om je cliënten de beste hulp te bieden. Dat vinden zij fijn, en jij ook.

Eddie Metz

Projectmanager
Portretfoto Eddie Low Res 1X1

Zoek je een telefonie-oplossing? 
Dan zoek je Eddie. 

Neem contact op met onze Eddie. Hij denkt graag met je mee. Bel direct met 'm of plan je afspraak in.

BrinQer
Caretowork
GuideID
ASU
Westerduin
Riforce
Spoor6
Ariens
Felix Verfgroep
Business Open
Elha Cosmetics