Wat is een CRM-integratie?
Met onze CRM-integratie koppel je jouw klantrelatiebeheersysteem (CRM) aan je telefoniesysteem. Zodra de telefoon gaat, heb je toegang tot klantgegevens, gespreksgeschiedenis en notities. Met als resultaat efficiëntere klantenservice, betere communicatie en een nóg persoonlijkere benadering.
"Goedemiddag, met wie spreek ik?"
Is het nou Jan van de bakker of Jan van de slager? Die vraag is bij jou verleden tijd. Zelfs voordat je de telefoon opneemt, zie je de gegevens van de beller op je scherm. Van gemaakte afspraken, openstaande aanvragen tot aan gesloten klachten. Je ziet alles. Bespaar tijd, verhoog klanttevredenheid en zorg dat je team optimaal presteert met de juiste informatie binnen handbereik.


Minder frustratie.
In je team en bij je klanten.
Oproepen worden efficiënt doorverbonden naar de juiste medewerker, omdat we gebruik maken van automatische koppelingen aan klantprofielen. Klanten krijgen dus altijd de juiste medewerker te spreken. Direct. Dat is Easy.
Praktijkvoorbeeld: CRM-integratie voor fysiotherapiepraktijken.

Zeg je Fysiomanager, dan zeg je Easy Office Online. We werken veel met elkaar samen, waardoor we mooie oplossingen maken voor fysiotherapiepraktijken.
Bekijk maar eens dit praktijkvoorbeeld. Een alles-in-één oplossing met je EPD, agenda, administratie en de historie van je cliënt. En als je cliënt belt, heb je met één muisklik alle gegevens bij de hand.
Dat is Easy.
Doei handmatig werk. Hallo automatische processen.
Verspil geen tijd meer met het handmatig bijwerken van klantgegevens. Alle oproepen worden automatisch geregistreerd en gekoppeld aan het juiste klantprofiel. Vanaf elk apparaat. En op elk apparaat. Zo heb je altijd actuele en juiste informatie bij de hand voor een persoonlijke service.

De voordelen van onze CRM-integratie.
Vooruit. Een paar dan.
Ja. We kunnen koppelen met honderden CRM-systemen, dus hoogstwaarschijnlijk ook met die van jou. Denk aan Teamleader, AFAS, Salesforce, PerfectView en SugarCRM. Maar ook specialistische software zoals Fysiomanager, Elements en Realworks kunnen we koppelen. Welk CRM gebruik jij? Laat het ons weten en we denken direct met je mee.
Sneller en efficiënter werken.
Je weet zeker dat je de juiste gegevens op het scherm hebt én hoeft niets meer in te voeren en op te zoeken. Met één klik op het telefoonnummer van je klant wordt het gesprek automatisch opgezet. Sneller en efficiënter dus. Handig hè?
CRM-integratie, ook met mobiel.
Extra handig. De CRM-integratie werkt ook als je gebeld wordt op je mobiele nummer en gebruikmaakt van de vast-mobiel integratie van Easy Office Online.
Ook je EPD en je telefonie gekoppeld.
"Hey Marieke, ik zie dat je eerder vandaag voor een sessie bij mijn collega Erica bent geweest . Kan ik je nog ergens mee helpen?"
Tijdens een telefoontje met je cliënt zie je direct haar of zijn gegevens op je scherm. Zo heb je alle informatie bij de hand om je cliënten de beste hulp te bieden. Dat vinden zij fijn, en jij ook.
Eddie Metz

Zoek je een telefonie-oplossing?
Dan zoek je Eddie.
"Met(z) Eddie!"
Bel onze Eddie. Hij denkt graag met je mee.