Meteen in actie
“Op basis van eerdere ervaringen wist ik meteen waar ik de beoogde ICT-partner moest zoeken. In 2022 verhuisden wij naar een nieuw pand dat geen internet bleek te hebben. Ik zat met de handen in het haar. Een andere huurder bracht me toen in contact met Easy Office Online. Die kwamen direct in beweging: eerst regelden ze een tijdelijke oplossing via 5G. En binnen een week hadden ze kabels doorgetrokken en hadden wij een veilige verbinding. Echt super.”
Medische dossiers
“Digitale veiligheid is voor ons als zorgverlener heel belangrijk, vanwege de patiëntendossiers. En natuurlijk moeten we voldoen aan de AVG en moet onze ICT-partner ISO-gecertificeerd zijn. Gelukkig was Easy Office Online bijna klaar met hun ISO-certificering en voldeden ze aan belangrijke veiligheids- en kwaliteitseisen.”
Nulmeting
“Easy Office Online bekeek eerst onze bestaande ICT, een soort nulmeting. ‘Best wel goed georganiseerd,’ kreeg ik te horen, daar was ik natuurlijk blij mee. Vervolgens hebben we samen de beste optimalisaties bepaald. Ze hebben bijvoorbeeld een vaste extra back-up toegevoegd en configureren het antivirusprogramma op afstand voor alle teamleden, met de laatste beveiligingsopties. Ook hebben ze het mailprogramma Zivver netjes in het systeem geïntegreerd, zodat wij veilig kunnen mailen. Die dingen geven mij een gerust gevoel.”
Digitale werkplekken en telefonie
“Ik kan veel aan de mensen van Easy Office Online overlaten. Als er een nieuwe collega komt, voegen zij een digitale werkplek toe in de cloud en installeren ze een nieuwe laptop volgens de wensen van die collega. Inmiddels regelt Easy Office Online ook de telefonie voor ons. Bereikbaarheid is bij ons soms een zaak van leven of dood, als een cliënt in een crisis zit. En de nieuwe telefooncentrale is gemakkelijk in te regelen, dat is ook prettig.”
Betrouwbaar
“Als er vroeger iets niet goed werkte, belde ik met Microsoft en kreeg ik iemand in India aan de lijn. Nu bellen mijn collega’s zelf met Easy Office Online. En het mooie is dat ze dan meteen begrijpen of iets prioriteit heeft voor ons. En als het inderdaad urgent is, komen ze meteen in actie om het op te lossen. Dat vind ik geweldig. Met als resultaat dat het nog nooit is voorgekomen dat onze praktijkvoering gehinderd werd door een ICT-probleem. Die betrouwbaarheid is voor mij cruciaal.”
Uit de brand
“Op momenten die ertoe doen, laat Easy Office Online het zien. Zoals die keer dat een cliënt van ons dringend internet nodig had. Toen hebben ze ons echt uit de brand geholpen. Ze kwamen meteen in actie, wetende dat ze daarmee geen nieuwe klant binnenhaalden. Ze deden het gewoon omdat ze het belangrijk vonden om ons en die cliënt op dat cruciale moment te helpen. Daardoor is mijn vertrouwen in hun nog meer gegroeid.”