Makkelijk telefoneren en switchen tussen vast en mobiel ? Dan vind je hier alle info over hoe je dit kunt doen
Enreach Contact Mobile
De app beschikt over een groot deel van de functies uit de Desktop-app. Door middel van softphone is bellen via internet mogelijk. Als je de SIM-kaart via ons hebt, kun je de softphone koppelen met de SIM-kaart.
Functies Enreach Contact Mobile
- Bekijk de status van je collega’s
- Beheer je gesprekshistorie, voicemail en telefoonboek
- Bel vanaf je mobiele toestel met je vaste nummer via Contact Mobile softphone
- Bereik iedereen in je organisatie (op zijn interne nummer) zonder eerst iedereen te moeten toevoegen
Als je de app hebt geinstalleerd zie je dit scherm en met je email adres en wachtwoord kun je inloggen.
Het eerste scherm dat je ziet zijn je collega`s en de beschikbaarheid. Met een groen bolletje zijn ze beschikbaar, blauw is afwezig en rood is in gesprek of bezet.
Als je op de naam klikt, kun je je collega bellen.
Met het sterretje selecteer je je favorieten en met het vinkje zie je alleen collega`s die beschikbaar zijn.
Als je onderaan op het tandwieltje klikt kom je in het instellingen menu.
Je kunt kiezen of je je SIM-kaart wilt koppelen aan je mobiel.
Onderaan staat een mogelijkheid om uit te loggen.
Als je je SIM-kaart koppelt, worden oproepen niet tegelijkertijd via GSM en via de app naar de telefoon verzonden. Dit om te voorkomen dat je gemiste oproepen ziet
Bij Mijn Profiel kun je je aanwezigheidsstatus aanpassen en
schakelen hoe je je oproepen wilt ontvangen, op mobiel, op
desktop en mobiele app of op je bureautelefoon.
Profiel wijzigen op bezet, offline of afwezig.
Deze moet je handmatig weer terug zetten.