Advies nodig? Bel 0570 760 670. Ben je al klant? Bel 088 010 63 10.
Advies: 0570 760 670. Klant: 088 010 63 10.

 

 

De meestgestelde vragen en
antwoorden op een rij


Veelgestelde vragen over VoIP-telefonie

Bij telefonie in de Cloud maak je gebruik van een online telefooncentrale. Daardoor is het mogelijk om je totale telefoniebehoefte als dienst af te nemen. Je telefoneert via je betrouwbare internetverbinding en je hebt geen ISDN-abonnement of telefooncentrale meer nodig. Uiteraard behoud je wel je bestaande telefoonnummers. Je betaalt een vast laag bedrag per toestel, per maand. Hierdoor groeit de telefonie met je organisatie mee, zonder investeringen in vaste capaciteit en/of uitbreiding van het aantal netlijnen. Onderling bellen, ook tussen verschillende vestigingen of vanaf thuiswerkplekken, is natuurlijk gratis.

Jazeker, al je bestaande telefoonnummers worden behouden

Tijdens de overgang zorgen wij ervoor dat je geen moment onbereikbaar bent

Als je al beschikt over moderne VoIP-toestellen van Yealink, Mitel of Gigaset kunnen deze worden gebruikt. Anders heb je nieuwe telefoontoestellen nodig.

Nee, je kan ook bellen via een programma op de computer (softphone). Wij adviseren dan het gebruik van een headset. Ook is er de mogelijkheid van vast/mobiel-integratie waarmee je vaste nummer ook op je mobiel kan worden gebruikt.

Ja dat is mogelijk, deze software is gratis beschikbaar.

Ja dat is mogelijk. Je vaste nummer gebruiken en intern bellen via het interne nummer kan met een mobiel abonnement van Easy Office Online. Wij noemen dat vast/mobiel-integratie.

Klik hier voor meer informatie.

In de praktijk is dat onbeperkt. Er is wel een fair use policy van toepassing waardoor extreem gebruik aan banden kan worden gelegd. Dit is vooral bedoeld om misbruik te voorkomen.

Op meerdere manieren kan dat per direct worden aangepast, via een app, een webportaal of via inbellen naar de online telefooncentrale. Ook kun je ons bellen voor een kleine wijziging en passen wij deze direct kosteloos toe.

Klik hier voor meer informatie.

Ja dat kan vaak wel, de meeste internetverbindingen zijn snel genoeg. Als er gebruik wordt gemaakt van een door ons gerealiseerde internetverbinding kunnen wij de gesprekskwaliteit garanderen en sneller support verlenen.

Ja dat is mogelijk. Er zijn vele honderden CRM-systemen die kunnen worden gekoppeld zoals Teamleader, AFAS, Salesforce, PerfectView, SugarCRM etc. Ook met veel gespecialiseerde software zoals Fysiomanager, Elements en Realworks hebben wij een koppeling. Daarmee zie je bij inkomende telefoon direct de klantkaart van de beller en kan er via één druk op de knop een nummer uit het CRM-systeem worden gebeld.

Klik hier voor meer informatie.

Tegenwoordig zijn de meeste internetverbindingen 50 à 100 MBps en dat is snel genoeg voor de meeste bedrijven. Ook dat nemen wij mee in onze inventarisatie. Wij zullen een upgrade voorstellen als dat nodig is.

Eerst spreken wij samen af hoe je de bereikbaarheid van jouw bedrijf precies wilt hebben geregeld. De online telefooncentrale richten we dan precies volgens jouw wensen in. Dan zullen wij indien nodig aanpassingen doen in de internetverbinding, netwerk en toestellen. Als laatste zal de telefoonnummers worden omgezet (porteren) en maak je gebruik van Telefonie in de Cloud.

Je kan voorbereiden hoe je de bereikbaarheid van jouw bedrijf het liefst wilt hebben. Wij zullen dat meenemen ins ons advies.

Bij een internetstoring werken de toestellen op locatie niet meer. In dat geval zullen wij de inkomende telefoon doorschakelen naar een andere vestiging of naar de mobiel, afhankelijk van jouw wensen. Onbereikbaar ben je dus geen moment.

Ik wil easy werken

Haal het maximale uit jezelf en je medewerkers met de IT-oplossingen en -ondersteuning van Easy Office Online. Wil je weten wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?